Marketing

Gadżety reklamowe i metody znakowania produktów

Reklama firmy jest bardzo ważną kwestą w dobie tak prężnie rozwijającej się konkurencji, dlatego też każde przedsiębiorstwo decyduje się na wiele różnych rozwiązań reklamowych, aby marka firmy jeszcze bardziej zaistniała narybku.  Jest wiele sposobów na to aby zareklamować swoją firmę na rynku, jedne są bardziej drugie mniej efektowne jednak warto szukać rożnych rozwiązań. Jednym z najlepszych  najszybszych sposobów umożliwiających dotarcie do klienta są gadżety reklamowe z nadrukiem i to na takie rozwiązania reklamowe wiele firm decyduje się najczęściej.  Do najpopularniejszych gadżetów należą przede wszystkim długopisy z logo firmy, torby z nadrukiem, kubki do kawy, gadżety biurowe czy wszelkiego rodzaju ubrania. Tego rodzaju reklama może być wykorzystana zarówno wewnątrz firmy jak i poza nią.

Dlaczego gadżety reklamowe

Drobne upominki jak długopis, kubek czy smycz do kluczy nie kosztują wiele, a potrafią w szybki i prosty sposób zbudować pozytywny wizerunek naszej firmy. Ułatwiają zarówno kontakt z kontrahentami , potencjalnym klientami jak i również z samymi pracownikami. Pamiętajmy o tym aby w produkty z nadrukiem logo firmy były wręczane również pracownikom bo to oni są zazwyczaj wizytówką firmy. Gadżety mogą służyć również jako nagroda dla najlepszych pracowników oraz klientów. Delikatne logo na długopisie oraz kubku czy też logo z adresem firmy umieszczonym na koszulce to ogromne zalety akcesoriów reklamowych na które wiele osób zwraca uwagę, a przez co korzysta z usług firmy bądź jej produktów. Tego typu gadżety reklamowe wykonuje w zasadzie każda drukarnia, co więcej w większości z nich można zamówić produkty na indywidualne zamówienie zgodnie z projektem klienta. Tego rodzaju gadżety należą to tanich w związku z tym najczęściej zamawiane są w wielu sztukach i śmiało możemy przy ich pomocy reklamować swoją firmę na targach, konferencjach, spotkaniach biznesowych, a przede wszystkim w siedzibie naszej firmy.

Jeżeli chodzi o gadżety reklamowe bardzo ważną kwestią jest trwałość znakowana, od niej zależy jak długo logo będzie utrzymywało się na danej powierzchni. Z uwagi na to, że logo umieszczone na długopisie czy kubki pełni bardzo ważną funkcję reklamową bardzo ważne aby postawić na znakowanie jak najwyższej jakości, które utrzyma się na produkcie jak najdłużej.

Metody znakowania produktów

Jest wiele metod znakowania produktów jedną są bardziej drugie mniej trwała, różnią się one również cenowo. Do tych najpopularniejszych i najczęściej wykorzystywanych metod należą przede wszystkim grawer, tampodruk, sitodruk, termotransfer, tłoczenie, haft oraz naklejka. To którą spośród wszystkich metod wybierzemy zależy od naszych upodobań oraz preferencji, ale przede wszystkim od materiału na którym ma zostać wykonane znakowanie.  Najbardziej trwałą metodą odporną na ścieranie jest grawer, który możemy wykonać na różnego rodzaju twardych powierzchniach. Termotransfer to metoda stosowana na tkaninach, polega na wgrzaniu za pomocą prasy logotypu który wcześniej został przygotowany na specjalnym papierze.