Czy salon fryzjerski w stolicy to dobry pomysł na biznes?
Salonów fryzjerskich jak i kosmetycznych jest mnóstwo szczególnie w Warszawie.
Czy otwarcie takiego salonu to dobry pomysł na biznes?
W tej branży można też odnieść sukces, grunt to dobra lokalizacja i reklama. Każdy tego typu interes ma wyrobioną swoją markę i stałych klientów głównie za sprawą pracujących w danym salonie specjalistów od fryzur czy manicure. Ursynów czy inne osiedla posiadają już znane i sprawdzone miejsca.
Ciężko się wdrożyć w istniejący i zapełniony rynek nie posiadając dobrych fachowców czy pieniędzy na reklamę. Oczywiście wszystko też zależy od cen. W centrum ceny będą wyższe niż na osiedlu kabaty. Fryzjer Kabaty musi być dobry w tym co robi, tak by przyciągać ludzi, którzy zawsze chętnie wrócą.
Najlepsza reklama w tej branży jest dzięki poczcie pantoflowej i to właśnie kosmetyczka czy fryzjerka pracują na swoją renomę. Są też specjalistyczne salony działające pod jedną marką czyli tak zwana sieć lokali. Ciężko z nimi konkurować, bo mają większe zaplecze finansowe i stawiają przede wszystkim na jakość usług. Nie zatrudnią byle kogo, tylko osoby, które znają się na tym co robią.
Dobrym pomysłem na otworzenie się w tej branży może być franczyza czyli podpięcie się pod istniejącą na rynku markę.
Dzięki temu nie musimy się martwić o reklamę, bo ludzie przychodzą do firmy, którą już znają.
Pomysł może i dobry, ale pytanie bardziej o to jakie te usługi będą. Bo jeżeli nie będą dobrej jakości, to nie wróżę zbyt długiej działalności takiemu salonowi